Sådan håndteres en lejeaftale med Pakhuset

Odoo - prøve 1 i tre kolonner


Odoo - prøve 2 i tre kolonner


Odoo - prøve 3 i tre kolonner


Når du lejer lokaler hos os, er det en betingelse, at du er medlem af Pakhuset.

Book venligst selv lokaler.  Du vil efter afslutningen af bookingen modtage en mail med bekræftelse af de indtastede oplysninger.

Vi vil herefter kontakte dig telefonisk for at drøfte detaljer og mulige tilkøb i forbindelse med arrangementet.

På grundlag af samtalen fremsender vi et tilbud vedhæftet lejebetingelser til dig, som du, såfremt det er i overensstemmelse med det ønskede, bekræfter som værende accepteret.

Vi fremsender efterfølgende ordrebekræftelse.

I god tid inden arrangementet kontakter vi dig med henblik på at give dig en grundig gennemgang af de lejede lokaler samt bl.a. betjening af alarm- og låsesystem. Vi besvarer naturligvis også gerne spørgsmål, som du måtte have. Du får i forbindelse med gennemgangen udleveret en nøglebrik, der giver adgang til Pakhuset og anvendelse af tyverialarm.

Såfremt du ønsker at annullere en booking, vil vi venligst bede dig om at gøre det i så god tid som muligt. Det sker ved enten at kontakte os telefonisk eller på mail.

Betaling sker på grundlag af fremsendt faktura, når arrangementet er afviklet. Rykkergebyr 100,- kr.

Læs mere her (tryk på ikonet):